صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
زمین مسکونی به متراژ 156 متر در خیابان رجاییپمپ کارواش صنعتی چیست؟قیمت تدریس خصوصی ریاضی در تهران از ابتدایی تا دانشگاه آهنگ جدید سیروان خسروی به نام یک کافی شاپ قهوه و تلخی حرفاتفیلم درباره الیقیمت کارخانه ای خودرو کاهش می یابد؟نکاتی مهم در خرید lcd لپ تاپ9 عدد یخچال فریزر نوپرینتر لیزری چیست؟ مزایا و معایب پرینترهای لیزریمقدمه ای بر کتاب های انگلیسی سطح پایه
بلوک راست
آمار
● آمار مطالب کل مطالب : 77 کل نظرات : 0 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 1 تعداد اعضا : 0 ● آمار بازدید بازدید امروز : 195 بازدید دیروز : 177 بازدید کننده ارمزو : 33 بازدید کننده دیروز : 29 گوگل امروز : 0 گوگل دیروز : 0 بازدید هفته : 721 بازدید ماه : 372 بازدید سال : 26,503 بازدید کلی : 67,722 ● اطلاعات شما آی پی : 3.133.144.197 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
آرشیو
لینک های دوستان

Image
قیمت
خرید پستی

برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

بلوک وسط

از تکنیک های کاشت ابرو طبیعی تا درمان

خبرنگار پارسی
10:25
بازدید : 539


آشنا با کاشت سینه طبیعی

آسیب چشم مشکل شایعی است که پیر و جوان یا زن و مرد از آن اطلاعی ندارند و همه را درگیر می کند و زیبایی چهره آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل استفاده از روش های مختلف ترمیم ابرو مانند تاتو، هاچینگ و کاشت ابرو بسیار محبوب است. اما بسیاری از مردم به دنبال روش هایی هستند که ظاهر و شکل طبیعی تری برای چشم داشته باشند. به همین دلیل از روش کاشت سینه استفاده می کنند که در این مقاله قصد داریم شما را با این روش آشنا کنیم و مزایا و معایب آن را به شما بگوییم.

تعویض چشم چگونه انجام می شود؟

کاشت ابرو یک روش طبیعی برای زیبایی ابرو است که در آن موها از پوست سر یا اطراف گوش برداشته می‌شوند و مانند روش‌های حذف موهای زائد به ناحیه ابرو پیوند زده می‌شوند. بسیاری از افراد نگران موقتی بودن عمل پیوند چشم و نیاز به تکرار آن پس از مدت زمان معینی هستند، بنابراین سوالی که اغلب از سوی مراجعان پرسیده می شود این است: آیا پیوند چشم دائمی است؟ یا پیوند چشم چقدر طول می کشد؟

در پاسخ به آن افراد می توان با اطمینان ادعا کرد که کاشت ابرو یک سال یا حتی بعد از چند سال طول می کشد و یک عمل دائمی است. از آنجایی که اندام هایی که مواد لازم برای رشد مو را تولید می کنند با پیوند به ناحیه ابرو منتقل می شوند، این موها به طور طبیعی رشد می کنند. بنابراین لازم است ابروها را مرتب و مانند ابروهای طبیعی کوتاه یا کوتاه کنید. اگر می خواهید نتیجه عمل را بدانید می توانید تصاویر کاشت ابرو را مشاهده کنید.

کاشت ابرو در چه مواردی انجام می شود؟

کم شدن ابرو یا ریزش به دلایل مختلف. بالا رفتن سن دچار بیماری ها و مشکلاتی مانند تیروئید، سرطان، بیماری های سیستم ایمنی و حتی اصلاح نامناسب ابرو می شود که باعث ریزش مو و همچنین عفونت و التهاب می شود و ابروها را آنقدر کم پشت می کند که می توان از روش های جایگزینی ابرو استفاده کرد. ابرو..

البته توجه داشته باشید که کاشت ابرو برای خانم ها و آقایان قابل انجام است و آقایانی که خواهان کاشت ابرو طبیعی هستند می توانند از این روش استفاده کنند. در عکس زیر نتایج کاشت ابرو قبل و بعد را مشاهده می کنید.

آیا کاشت موی ابرو برای مردان و زنان متفاوت است؟

مراحل کاشت ابرو برای خانم ها و آقایان یکسان است اما روش کاشت ابرو بسته به شرایط بیمار می تواند متفاوت باشد. یکی از تفاوت های بارز کاشت ابرو زنانه و مردانه، تفاوت در نوع موهای ابرو است. موهای آقایان پرپشت تر است و این ضخامت در همه قسمت ها یکسان است در حالی که موهای خانم ها برجسته و پر نیست و ضخامت مو کم است. این موارد باعث می شود که روش مورد استفاده برای کاشت ابرو مردانه با روشی که برای کاشت ابرو زنانه استفاده می شود متفاوت باشد.

روش های مختلف کاشت ابرو چیست؟

روش های مختلفی برای فرم دادن به ابروها بسته به شکل و فرم ابروی فرد انتخاب می شود. افرادی که می خواهند بدانند کاشت مژه چیست؟ آنها باید قبل از کاشت ابرو به یک جلسه مشاوره بروند تا بفهمند کدام روش برای آنها مناسب است و همچنین هزینه آن چقدر است.

در این جلسات پزشک کاشت ابرو وضعیت بیمار را بررسی می کند و بهترین روش کاشت ابرو طبیعی را پیشنهاد می کند. در زیر مراحل کاشت ابرو طبیعی آورده شده است.

تکنیک کاشت ابرو نواری

تکنیک FUT یا تکنیک کاشت پوست یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین روش های کاشت ابروهای طبیعی است. در این روش فولیکول‌های مو از پشت گوش برداشته شده و در ناحیه‌ای که وجود ندارد کاشته می‌شود، اما نیاز به دوخت در جای خود دارد و به همین دلیل بهبودی طولانی است. اگر به تصاویر کاشت ابرو دقت کنید متوجه می شوید افرادی که این روش را انجام داده اند دارای ابروهای پرمویی و بدون هیچ اثر طبیعی هستند.

روش کاشت ابرو FUE

کاشت ابرو بدون جراحی یا FUE یک روش بدون درد است که برای کاشت ابرو برای مردان و زنان استفاده می شود. در روش غیر جراحی قرار دادن ابرو، تارهای مو از پشت سر که قطر سر کمتر است برداشته می شود و با دقت زیادی در ناحیه ابرو قرار می گیرد. این روش کاشت ابرو باعث می‌شود دوره نقاهت کوتاه‌تر و ظاهری طبیعی‌تر شود. همچنین پس از انجام کار، بیمار هیچ جای زخم و بخیه ای نخواهد داشت.

متخصص پوست توانایی تشخیص بیماری های پوست، مو و ناخن را دارد و می تواند جراحی های زیبایی جزئی مانند از بین بردن جای زخم، خال و چین و چروک یا جوانسازی پوست و ژل و تزریق بوتاکس انجام دهد.

روش SUT و روش های مبتنی بر آن

روش های FIT، SUT، Micro FIT و Super FUE مبتنی بر استخراج فولیکول مو بدون خون، زخم و برش است. این روش کاشت ابرو موقتی نیست و به دلیل ماندگاری یک عمر طرفداران زیادی دارد.

برخی از جراحان به بیماران توصیه می کنند قبل از کاشت ابرو از میکرو تاتو یا هاشینگ استفاده کنند. دلیل این توصیه این است که همه پیوندها پس از کاشت ابرو زنده نمی مانند و ممکن است برخی از آنها از بین بروند. به این ترتیب می توانید شکاف هایی در داخل ابرو ایجاد کنید. اما کاشت ابرو روی تاتو یا میکرو این فاصله ها را نامشخص می کند و ابروها را یک طرفه نشان می دهد.

جراح پلاستیک ابرو وضعیت ابروها و موهای پشت سر که برای پیوند در نظر گرفته شده است را بررسی می کند. و بهترین روش را برای قرار دادن ابروها برای ماندگاری طولانی توصیه کنید.

کاشت ابرو مصنوعی چیست؟

روش هایی که نام بردیم روش های کاشت موی طبیعی هستند که قابلیت رشد موهای ابرو را دارند. اما با روش مصنوعی مو زنده نیست و قدرت رشد ندارد.

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

با این اطلاعات مشخص می شود که کاشت ابرو یک کار تخصصی است و مهارت و تخصص متخصص پوست در نتیجه کاشت ابرو خوب است. بنابراین هزینه پیوند با آگاهی پزشک و مطب یا مرکز بالینی محل ارائه خدمات کاشت ارتباط مستقیم دارد. از طرفی نوع روش استفاده شده و پر یا کم پشت بودن ابروها در هزینه آن موثر است.

کاشت ابرو چقدر طول می کشد؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که داوطلبان کاشت ابرو در طول مشاوره از پزشک خود می پرسند این است که کاشت ابرو چقدر طول می کشد؟ در واقع پاسخ روشنی برای این سوال وجود ندارد زیرا مدت زمان کاشت به تعداد کاشت مو بستگی دارد. معمولا هر عمل کاشت مو 4 تا 6 ساعت طول می کشد.

عوارض کاشت ابرو چیست؟

عوارض جانبی رایج ایمپلنت چشم شامل تورم، قرمزی، خارش و کبودی در محل تزریق است. بروز این عوارض بعد از کاشت مو طبیعی است و معمولا پس از چند روز از بین می رود. در مورد قطره چشم، باید مراقب باشید که دارو مصرف نکنید و از چشم استفاده نکنید. زیرا انجام این کار به محصولات کاشته شده آسیب می رساند و ممکن است در ناحیه مورد نظر با عفونت یا آسیب مواجه شوید.

آگاهی از مراقبت های بعد از پیوند چشم

با توضیحات ارائه شده، مزایا و معایب کاشت ابرو به وضوح مشخص شده است. با این حال، بیماران باید اقدامات احتیاطی زیر را برای به حداقل رساندن عوارض یا عوارض جانبی پس از کاشت ابرو انجام دهند.

بعد از کاشت ابرو فلس ها روی ابروها ایجاد می شود. و برای حذف یک هفته پس از جراحی باید ابروهای خود را به آرامی ماساژ دهید.

تا 24 ساعت بعد از عمل، ناحیه رفع موهای زائد پشت سر یا ناحیه ابرو را نشویید. همچنین بهتر است پانسمان را به پزشک بسپارید تا به میل خود پانسمان را بردارد.

با تشخیص پزشک، مصرف آنتی بیوتیک به مدت یک هفته پس از جراحی برای جلوگیری از عفونت محل ایمپلنت ضروری است.

تا یک هفته بعد از عمل لازم است سر در بالای بدن در حالت استراحت باشد.

بهتر است تا یک هفته پس از کاشت ابرو طبیعی از استعمال دخانیات و الکل خودداری کنید.

کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند و می خواهند بوتاکس بزنند باید بدانند که تزریق بوتاکس و کاشت ابرو باید تا بهبود کامل زخم ابرو به تعویق بیفتد.

منبع: https://payju.ir/content/کاشت-ابرو-در-شیراز 

ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش
بلوک پایین
بلوک چپ
ورود به سایت
رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آخرین مطالب ارسالی سایت
مطالب محبوب
مطالب تصادفی
بلوک چپ
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS